مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة > قســـم الألعاب و المسابقات

الملاحظات


هـل ترـرتآحـ للعــضـوـوـو إلي قبـلكـ ّّّ


موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-08-2012, 06:35 PM   #31
ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
افتراضي

يثلموووووووووووو

مش مرتاح هالمرة مو بس هيك

لاوبدعى العضو الى فوق هاد يقع بالكرسى هـل ترـرتآحـ للعــضـوـوـو إلي قبـلكـ ّّّ

 
قديم 08-08-2012, 06:36 PM   #32
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

ها اه وثو
ثو بيك
هيعملي فيها خليجي ليبي بئه

 
قديم 08-08-2012, 11:57 PM   #33
ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
افتراضي

مث مرتاحلها

بث مرتاح لتوقيعها

عجبنى اللهى يتقطع ويتكسر ويبهت هـل ترـرتآحـ للعــضـوـوـو إلي قبـلكـ ّّّ

 
قديم 09-08-2012, 12:09 AM   #34
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

انثله عنك مرتحت
ايه ده
الله بئههـل ترـرتآحـ للعــضـوـوـو إلي قبـلكـ ّّّ

 
قديم 09-08-2012, 01:00 AM   #35
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

مش مرتااااااااااااااااااااح خالص

بعد التوقيع و بيج طوز

يبقى مش مرتاح

توقيع - اآلفرعؤن

 
قديم 09-08-2012, 02:41 AM   #36
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

احثن بردوا
مث مرتاحه

 
قديم 09-08-2012, 05:20 PM   #37
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

ولا انا مرتاح

وعلى رأى المثل

كل واحد ينام عالجمب اللى يريحوا وان شاء الله عنك مارتحتى

توقيع - اآلفرعؤن

 
قديم 09-08-2012, 05:22 PM   #38
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

انثله عني
انت اد الكلمه ديه ده انت هتثوف ايام ثبه ثعرك المهبب اثبر بث
مث مرتاحه
ههههههه

 
قديم 09-08-2012, 05:23 PM   #39
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

جماااااااااااااااااعة حد يبعد البت جيرل دى عنى

هووووووووووف مستفففففففففففففزززززززززززززززززززززززززززة

جيرل ابعدى من خلقتى السعة دى

ومش مرتاح هه

توقيع - اآلفرعؤن

 
قديم 09-08-2012, 05:25 PM   #40
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

انا واقفه ف موضوع الحكومه
هـل ترـرتآحـ للعــضـوـوـو إلي قبـلكـ ّّّ

 
قديم 09-08-2012, 05:26 PM   #41
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

طب يلا من هنا بدل ما الحكومة تيجى تحظرك

توقيع - اآلفرعؤن

 
قديم 09-08-2012, 05:28 PM   #42
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

ميعرفوث
(هههه بهزر ي حكومه اوعوا تثدقوا)

 
قديم 09-08-2012, 05:30 PM   #43
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

انا حاسس ان انا هسمع خبر كريسبو قريب زى مسمع خبرى

يا عنى عليك يا كريسبو ايه اللى انت عاملتو دا

اه خلى بالك انا مت من كام يوم حتى ادخلى قسم الترفيه هتلاقى عزاء ليا

توقيع - اآلفرعؤن

 
قديم 09-08-2012, 05:32 PM   #44
GIRL CRAZY
طالب متفوق

الإقامة :  ف الثارع اللي ورا
هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي

يلا ع بركه الله
الجنازه فين!!(ف الاشيف هع)

 
قديم 09-08-2012, 05:34 PM   #45
اآلفرعؤن
عضو متميز
 
الصورة الرمزية اآلفرعؤن
افتراضي

امممممممممممم جيرل يلا سلام

بدل ما اتجن علييييييييييييييييييكى

توقيع - اآلفرعؤن

 
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
ترـرتآحـ


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:49 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google