مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


ودعا 2011 اهلا 2012

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 28-12-2011, 08:37 PM   #1
الجرافيك
طالب متفوق
B12 ودعا 2011 اهلا 2012

ودعا 2011 اهلا 2012






بعد التحية


كلها ايام وساعات قليلة جدا

وينسدل الستار عن عام
سيرحل
2011

ويبدأ عام جديد

2012



ودعا 2011 اهلا 2012


ولكن لنا وقفة مع عام 2011





ياترى
ما هى اهم انجازات التى حدثت فى هذا العام

2011

ودعا 2011 اهلا 2012
دة سؤال
بحب الكل يجاوب علية
على المستوى الشخصى
والعملى


وقبل ان ينسدل الستار عن

2011



ودعا 2011 اهلا 2012
بقول



" سآمحوني لؤ آخطيت "
" آعذروني لو ما أوفيت "

... اسفة ع ثلاث أشياء :
1- لو زعلت انسان..
2- لو جرحت انسان..
3- لو ضايقت انسان..

اشـــكـــر ثلاثه :
1- من وفالي وقدرني..
2- من يغليني ويعزني..
3- من أحبنـــــــــي..

الله يسامح ثلاثه :
1- من أغتابني في غيابي..
2- من جرحني وزعلني..
3- من سمع كلام غيري وتغير علي..

[شُكْــــــرَاً]
لكل من احتجته في يوم من الأيام
و وجدته بجانبي . .

[شُكْــــــرَاً]
لكل من ابتسمت برفقته . .

[شُكْــــــرَاً]
لكل صديق لي محبة في قلبه ..

[شُكْــــــرَاً]
لكل شخص ظلمنى لانه علمنى.
ان الظلم لا يعيش . .

[شُكْــــــرَاً]
لكل صديق خذلني لأنه ايقظني
لأناس عاب الزمان بهم . .

[شُكْــــــرَاً]
لكل شخص أبكانى لانه غسـل
قلبى من الحقد . .

[شُكْــــــرَاً]
لكل شخص تكلم فيني من وراء ظهري لانه خفف من ذنوبي




ودعا 2011 اهلا 2012

مع تحياتى

شهد الكلمات






  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 08:51 PM   #2
Eman
كبار الأعضاء
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

هو النهارده راس السنه وانا معرفشي؟

ايه يابنتي دة

وبالنسبه لسؤالك مافي انجازات ولا شئ

كانت سنه غم عليا واللي جايه نكد وكئابه

كلو محصل بعضو عادي يعني


وياستي انا سامحتك علي كل اخطائك عادي ^_^

بمزح معك

بس انتي مشكلتك مجنونة شويه وعقلك نونو خالص

وكفايه زهقت من الموضوع ههههههههههههههههههههه

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 08:56 PM   #3
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمسه حنين ودعا 2011 اهلا 2012
هو النهارده راس السنه وانا معرفشي؟

ايه يابنتي دة

وبالنسبه لسؤالك مافي انجازات ولا شئ

كانت سنه غم عليا واللي جايه نكد وكئابه

كلو محصل بعضو عادي يعني


وياستي انا سامحتك علي كل اخطائك عادي ^_^

بمزح معك

بس انتي مشكلتك مجنونة شويه وعقلك نونو خالص

وكفايه زهقت من الموضوع ههههههههههههههههههههه


ههههههههههههههه لاوالله جاية على نفسك خالص يا لمسة


يا شيخة افتكر مناسبة خطوبتك من ابنى


دى اقلل حسنة واهم انجازات السنة


مش كلة حزن عندك كدة ودعا 2011 اهلا 2012


افرحى شوية

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 08:58 PM   #4
Eman
كبار الأعضاء
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

مافي فرح هو انا لقيته وقولت ليه لا

المهم والاهم النكد

اصل انا نكديه من الدرجه الاولي هههههههههههههههههه


وانا ممكن قريب اتخبط هع

قصدى اتخطب واشتغل وامشي من هنا علشان ترتاحي مني ياشهد ^_*


التعديل الأخير تم بواسطة Eman ; 28-12-2011 الساعة 09:02 PM
  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 09:45 PM   #5
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمسه حنين ودعا 2011 اهلا 2012
مافي فرح هو انا لقيته وقولت ليه لا

المهم والاهم النكد

اصل انا نكديه من الدرجه الاولي هههههههههههههههههه
طبعا لاء يا قمر

وانا ممكن قريب اتخبط هع


اية شوفتى عريس غير ابنى ودعا 2011 اهلا 2012 هع
قصدى اتخطب واشتغل وامشي من هنا علشان ترتاحي مني ياشهد ^_*



انا ارتاح منك دة دة بعدك امال خطابك لية عشان اكون معاكى فكل حتة

وبعدين هنا المدرسة بردة والشغل هتكون اضافة للسنة الجديدة يارب يجعلها سنة سعيدة عليكى وعلى الكل

معاكى وهسيبك فاى مكان عشان بحبك يا قمرى وعمرى ما هرتاح وانتى بعيدة عنى

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 09:56 PM   #6
نور الهدى
عضو مؤسس
 
الصورة الرمزية نور الهدى
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

تصدقي بالله

وحياه ربنا انا ماعرف النهارده تاريخه كام ولا يوم ايه

كلها ايام شكل بعض

مافيش فايده


وعلى العموم كل سنه وانتم طيبين وسنه سعيده عليكم

توقيع - نور الهدى

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 10:12 PM   #7
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور الهدى ودعا 2011 اهلا 2012
تصدقي بالله

وحياه ربنا انا ماعرف النهارده تاريخه كام ولا يوم ايه

كلها ايام شكل بعض

مافيش فايده


وعلى العموم كل سنه وانتم طيبين وسنه سعيده عليكم

يانور القلب والعين احنا بوم 12-28

وانا عارفة ان كلة زى بعضة

بس دة كدة زى كشف حساب لرحيل عام وبداية عام

اقولك يمكن من انجازات العام دة انك بقيتى مشرفة عامة
وكل سنة وانتى طيبة يا احلى نور بالمدرسة ودعا 2011 اهلا 2012

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 10:13 PM   #8
ود البلد
طالب متفوق

الإقامة :  السودان
هواياتي :  الرسم والكتابة
ود البلد مبدعود البلد مبدعود البلد مبدعود البلد مبدعود البلد مبدعود البلد مبدعود البلد مبدع
ود البلد غير متواجد حالياً
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

وعليكم السلام ورحمة الله
شهد الكلمات
اولاً على قول همسه لمسه حب حنين إتلخبطنا في أسمها ياشهد الكلمات
نخلص من السؤال
من منظوري للعام 2011
احلى ما اتى فيه ثورات الربيع العربي ............
والطفره الهائلة للشبكة العنكبوتية أصبحة عنواناً للتواصل عبر العالم ,هدفها الوحيد نشر أهم المعلومات عبر تويتر والفيس بوك ما عدا ذلك على المستوى الشخصي لم ارى منها مايسر كانت سنه كبيسه
والبركة إن شاء الله في العام القادم 2012 .
أما شهد الكلماتسيدتي كعادتك رائعة و متفردة في كل شيء......حتى هنا نراك متفرد في التواصل.....وطرحك للمواضيع
و فعلا غلاك في قلوبنا لا يوصف.....فنعم الأخت أنتي .....حضور و مكانة و غلا و كل خير وأديمي بسمة حضورك على محيانا......و اعذري كلماتي المتواضعات تقصيرهن في حقك.........لك كل الود سيدتي . برقم قصر المدة
التي قضيناها في هذه المدرسة ولكن تركتي فينا أثراً بطيب قلبك وعطائك المن غير حدود .

مرة أخرى شكرا من الأعماق شهد الكلمات وعام سعيد ومجديد مليء بالبهجة والسرور والمحبة والاخاء
الصادق لوجه الله تعالى .


  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 10:16 PM   #9
Asemhamza
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية Asemhamza
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

يارب ياشهد يكون العام 2012 عام مليئ بالسعادة بالنشاط بالحيوة
أما بالنسبة للإنجازات في عام 2011 ففيه انجازات كتيرة جدا
خصوصاً إنه من اوله كان عام بيحارب الفساد والطغيان في كل عام خصوصاً في البلاد العربية
ويارب يكون العام الجديد عام أمان اولاً وعودة للإنتاج ثانياً
لان الخير اكيد قااااادم طالما عندنا إيمان وعزيمة وصبر
تحياتي شهد

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 10:30 PM   #10
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ود البلد ودعا 2011 اهلا 2012
وعليكم السلام ورحمة الله
شهد الكلمات
اولاً على قول همسه لمسه حب حنين إتلخبطنا في أسمها ياشهد الكلمات
نخلص من السؤال
من منظوري للعام 2011
احلى ما اتى فيه ثورات الربيع العربي ............
والطفره الهائلة للشبكة العنكبوتية أصبحة عنواناً للتواصل عبر العالم ,هدفها الوحيد نشر أهم المعلومات عبر تويتر والفيس بوك ما عدا ذلك على المستوى الشخصي لم ارى منها مايسر كانت سنه كبيسه
والبركة إن شاء الله في العام القادم 2012 .
أما شهد الكلماتسيدتي كعادتك رائعة و متفردة في كل شيء......حتى هنا نراك متفرد في التواصل.....وطرحك للمواضيع
و فعلا غلاك في قلوبنا لا يوصف.....فنعم الأخت أنتي .....حضور و مكانة و غلا و كل خير وأديمي بسمة حضورك على محيانا......و اعذري كلماتي المتواضعات تقصيرهن في حقك.........لك كل الود سيدتي . برقم قصر المدة
التي قضيناها في هذه المدرسة ولكن تركتي فينا أثراً بطيب قلبك وعطائك المن غير حدود .

مرة أخرى شكرا من الأعماق شهد الكلمات وعام سعيد ومجديد مليء بالبهجة والسرور والمحبة والاخاء
الصادق لوجه الله تعالى .
هقول فى البداية بشكرك جدا يا مصطفى على وجودك

ثانيا من وجهة نظرك فعلا اثرت الشبكة العنكوبيتية كتير جدا معنا ايام الثورة ومن اهم الاحداث تورة 25 يناير بالنسبة لنا فى مصر وبتكلم على المستوى الشخصى لية

اما عنى شهد الكلمات
فانا الاخت لكم هنا اقوم بما استطيع انا اشاركم بة لانى بعتبر نفسى ام للمدرسة دى


ههههههههههه طبعا مش هتكبرونى فى السن

انما هو احساسى على هذا النحو

لكم منى كل الحب واتمنى ان اكون دائما وابدا عند حسن ظنكم بى

تحياتى شهد الكلمات

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 11:09 PM   #11
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاصم حمزة ودعا 2011 اهلا 2012
يارب ياشهد يكون العام 2012 عام مليئ بالسعادة بالنشاط بالحيوة
والاغنية بتاع سنة حلوة ياجميل
بقيت
سنة ثورة يا جميل
يارب يجعل أيامنا كلها سعادة
علينا وعلي الامة الاسلامية
يارب



اللهم امين يا عاصم و

مفيش اغنية سنة حلوة يا جميل دة عد تنازلى

لان معدش الا ساعات بسيطة وينهى العام


ويارب يجعلها سنة سعيدة على الكل والكل يحقق كل اللى بنتمناة

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 11:27 PM   #12
أبوحنين
استاذ الفضائيات
 
الصورة الرمزية أبوحنين
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

ايه الناس الي ماليها اليأس دين

على رأي المثل

اضحك تضحك الايام

والي بيتمنى خير يلاقي خير

ودائما هنالك امل

والقادم افضل بازن الله

بارك الله فيك شهد

وكل عام وانتي والجمع بخير

تحياتي

توقيع - أبوحنين

  رد مع اقتباس
قديم 28-12-2011, 11:40 PM   #13
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبوحنين ودعا 2011 اهلا 2012
ايه الناس الي ماليها اليأس دين

على رأي المثل

اضحك تضحك الايام

والي بيتمنى خير يلاقي خير

ودائما هنالك امل

والقادم افضل بازن الله

بارك الله فيك شهد

وكل عام وانتي والجمع بخير

تحياتي


كل سنة وانت طيب يا ابو حنين


والوحيد اللى متفائل بالعام الجديد

واكيد الكل بيتمنى الخير للعام الجديد

  رد مع اقتباس
قديم 29-12-2011, 12:54 AM   #14
marwan1
الاعضاء
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

كل سنه وانتى طيبه يا شهد
ومبروك وامتى الفرح بقي ان شاء الله

السنه اللى عدت سنه مرت من عمرى بحلوها بمرها عدت وخلاص الحمد لله
اما السنه الجديده هنستقبلها بالدعاء لله انه يحقق امانينا اللى بنتمناها
وتكون احسن من اللى عدت يزود الخير فيها

ويحفظ مصر وتكون فى امان واستقرار وسائر بلاد المسلمين جميعا ان شاء الله

بس عندى تعليق على لمسه النكد عدى نفكر فى اللجاي ونحاول منفتكرش النكد
ونفكر بس فى الكويس واللى يريح علشان ربنا يكرمنا ونقدر نحقق امانينا وكل شيء بنتمناه

اما ليكى بقي يا شهد فا ياريت تعدلى الموضوع وتشيلي العداد اللى صدع دماغي ده
بالله عليكى تشيليه لكسره

كل سنه وانتم طيبين جميعا ويارب سنه سعيده عليكم وعلينا
وان شاء اتجوز فى السنه دى واخلف كمان وفى نهايه السنه اللى جايه ان شاء الله
يكون معايا بنوته ذى القمر هنا فى المدرسه وتهنيكم بنفسها

  رد مع اقتباس
قديم 29-12-2011, 02:27 AM   #15
Eman
كبار الأعضاء
افتراضي رد: ودعا 2011 اهلا 2012

اكيد ياشهد انا كمان بحبكم في الله

وانت يا مصطفي كرهتك عمال ترخم عليا وانا خلاص

هاطفش بسببك من المدرسه قريب



































































































بمزح معك


ام علي النكد تصدق ياصابر انا فعلا نكديه ومافي حد بينسي النكد
حتي بعض الناس القريبه لقلبي شهدت بكده ان بحب النكد

بكره النكد بكره هع































































وسلامي لماما ولاختي جيجي وليكم طبعا وياريت تعملي للفلاشه

بتاعت العد دة امر استوب بعد مايخلص لان لو دخلت الموضوع بضطر الغي الصوت

وعاوزة اسمع اغنيه سيتي الحبايب ياحضانه انته هع ^_*












































































انا كل دة بمزح انا لسه مش قولت الانجاز اللي عملته في السنه دة


يعني كل اللي فات هزاااااااااااااااار ياحماتي

  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
اهلا, ودعا


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:52 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google