مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


جوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-04-2012, 08:51 PM   #46
خالد تركي
عضو
 
الصورة الرمزية خالد تركي
افتراضي

هههههههههههه الحمد لله مش حكلها انا مش ناوى خالص
ارتاح وريح بالى

 
قديم 03-04-2012, 02:06 PM   #47
karema1
عضوه
افتراضي

محمود
ربنا يهديك يابني
ويعطيك ما تتمنى
ولكن بشرط عدم الظلم
خاي بالك
الظلم ظلمات يوم القيامة
..........
ولو حرصتم ان تعدلوا
ولن تعدلوا
..................
لا تتسرع
وحكم العقل قبل العاطغة
وربنا يوفقك لما يحب ويرضى

..............

هيما
انت لسة صغير
ومتخليش تجربة او اتنين يفقدوك الثقة
فيه بنات كتير محترمات
بس انت دور في المكان المناسب
واخلص النية لله

ربنا يوفقك يارب للخير

 
قديم 03-04-2012, 07:13 PM   #48
мєɒσ мαx
كبار الشخصيات
 
الصورة الرمزية мєɒσ мαx
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nehal مشاهدة المشاركة
احمد باشا

بنات مين اللي بتعاكسك دة

اكيد كنت نايم ومش متغطي كويس

زي واحد صاحبنا كان عايز يموت ولادي
ههه والله بيحصل ياجميل

شكلك مش عايشه فى الأيام دي

ايام الفيس وتويتر و و .. انزلي الشارع وشوفي بنات اليومين دول

..

توقيع - мєɒσ мαx


عوده ...
 
قديم 03-04-2012, 07:46 PM   #49
الموهوب1
طالب جديد

هواياتي :  الرياضه والفوتوشوب
الموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلالموهوب1 يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليل
الموهوب1 غير متواجد حالياً
افتراضي

هعتبر ان انا مقرتش الكلام دا اصلا

حسبى الله ونعم الوكيل

 
قديم 03-04-2012, 08:13 PM   #50
الجرافيك
طالب متفوق
افتراضي

تمام كدة يا نهولة ونسيتى كمان حاجة اى حد يفكر كدة ولا كدة علطول الاكياس البلاستك جوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi


هههههههههه وانتى عارفة الباقى حب بقة نعمل اية جوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi

وعلى رأى المثل ومن الحب ما قتل هههههههههجوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi

 
قديم 03-04-2012, 08:39 PM   #51
karema1
عضوه
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسير الظلام جوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi



ههه والله بيحصل ياجميل

شكلك مش عايشه فى الأيام دي

ايام الفيس وتويتر و و .. انزلي الشارع وشوفي بنات اليومين دول

..

ههههههه

والله احمد عندك حق .... ومن زمان كمان

رنا يهديهم

 
قديم 03-04-2012, 08:40 PM   #52
karema1
عضوه
افتراضي


مش عاجبك الكلام ولاايه؟؟

خلي بالكم

هو دة اللي هيحصل للي عينه تزوغ كدة ولا كدة


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hawsalek جوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi
هعتبر ان انا مقرتش الكلام دا اصلا

حسبى الله ونعم الوكيل

 
قديم 03-04-2012, 08:42 PM   #53
мєɒσ мαx
كبار الشخصيات
 
الصورة الرمزية мєɒσ мαx
افتراضي

عرفتي بقي اني عندي حق

.. وطول مافي بنات كده .. نسبة العنوسة هانزيد اكتر و اكتر ..

هههههه

توقيع - мєɒσ мαx


عوده ...
 
قديم 23-05-2012, 06:23 PM   #54
karema1
عضوه
افتراضي

ههههههههههه

طيب اسيرو

انت برضه لك وجهة نظر تستحق الاحترام والتفكير

 
قديم 23-05-2012, 07:04 PM   #55
اسيرة الاحساس
طالب نشيط
افتراضي

يا نها ر ابييييض

لو صحيح الكلام دا حصل

ييبقى كل رجالة مصر

هتمشى بعييين واحده

هههههههههههجوزك أو خطيبك بصباص ..تعالي وخلاص .ههi

 
قديم 23-05-2012, 11:28 PM   #56
2therock
طالب متفوق
افتراضي

حرام عليكى والله يا نهال ربنا على الظالم دا انا على كده همشى من غير عنين ولا ايدين ولا ويدان ولا بوق حرام
ادعى عليكى بايه

 
قديم 01-07-2012, 09:12 PM   #57
karema1
عضوه
افتراضي

يالهوييييييي عليك يامحمود

تبقى بقى انت اللي جبته لنفسك

ووقعت ومحدش سمى عليييييييك

ههههههههه

 
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
بصباص, جوزك, خطيبك, وخلاص


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 05:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google