مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 22-08-2012, 12:32 PM   #1591
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

الحيــاة مثل البيـانو...!

│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌
└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└└

♫ღ♫. المفاتيح السوداء هي لحظات الحزن..
♫ღ♫. و المفــــاتيح البيضاء لحظات السعادة...

♫ღ♫. و كلاهما تلعبان معاً لتعطى موسيقى جميلة...
♫ღ♫. فلا يكتمل لحنها فقط بالمفاتيح البيضــــاء...
♫ღ♫. لابد من إستخدام المفاتيح الســوداء أيضاً.

 
قديم 22-08-2012, 12:35 PM   #1592
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

كـــــــــــــــــــان شــــــــــــــاب
كــــــــــــــــــان انســـــــــــــان
كان كل حلمو يتعلم من الدنيا اى حاجه تبان
كـــــان نفسو يفضل حاسس بكــــل كيــــان
كان بيحاول يسمـــــع لاى حد بكـــــل اذان
ضيقت عليه الظروف وهو فضل عايـــــش انسان
استحمل كتير مــــن كــــل انسان لــه سنان
عاش حياتو بيدور علـــى حقيقه تبـــــــان
مــــات المسكين وهـــــو تايــــه وحيــران

ربنا يرحمـــو ويسكنـــو اعلــــى الجنـــان

 
قديم 22-08-2012, 12:54 PM   #1593
X_AviaTique_X
طالب متفوق
افتراضي

اللهم ارزقني بزوجة تلعب بلايستايشن ♥

فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان

 
قديم 22-08-2012, 12:55 PM   #1594
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

الانفصال عن صفحتك صعب !!

بس لو عملت لايك للبيدج دىينفع كده

هتشوف معانا اجمل و احلى البوستات و ادخل اتأكد بنفسك [فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان ] [فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان ] [فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان ]

 
قديم 22-08-2012, 01:18 PM   #1595
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

وادي العيد خلص هوا فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان (

الواحد محسش بيه بجد يعني فيس بوكـ .. مدرسة جرافيك مان

من الاخر كدا بسراحه خدت عديه كام العيد دا xd

أنا عن نفسي كل ال خدتو صرفتو فخروجه

وانتوا............

 
قديم 22-08-2012, 01:19 PM   #1596
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

سوبر مآريو !!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

طول اللعبه بكسّر الصخر برإسه

ابن الكلب بمووووت اذا لمسته سلحفاة o.O !!
ههههههههههههههههههههههههههXD

 
قديم 22-08-2012, 01:20 PM   #1597
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

مجهد وجسدى يعانى التعب
ولكن ساقنى شوقى اليك
حتى اجلس بجانبك واهمس
وحشتينى

 
قديم 22-08-2012, 01:21 PM   #1598
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

حبيبى يا مدلع .. حبك عندى مولع .. نفسى اخدك و نخلع .. و نسيب المذاكرة تولع

 
قديم 22-08-2012, 01:22 PM   #1599
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

اللي جهازه من غير فايروول ما يرمي الناس بالتروجان

 
قديم 22-08-2012, 01:23 PM   #1600
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

يا واد يـــا خفّة وكمـــــان ظريف شايـــف نفسك حلــو ولـــطيف روح بسرعة اكشف على عينك عشان ها تطلع أكيــد كــفيــف

 
قديم 22-08-2012, 01:24 PM   #1601
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

مرايه الحب عاميه تخلى الكوسه باميه

 
قديم 22-08-2012, 01:25 PM   #1602
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

قليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ... قل له كل سنة وانت طيب وخليه في نص هدومه

 
قديم 22-08-2012, 01:26 PM   #1603
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

تخانقني في شارع وتصالحني بشوربة كوارع

 
قديم 22-08-2012, 01:28 PM   #1604
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

علي رأي المثل اللي اتلسع من الشوربه ينفخ في الأيس كريم

 
قديم 22-08-2012, 01:29 PM   #1605
سموالأميرمحمد
طالب متفوق
افتراضي

الفرخه تقول نيني نيني ييجي الخايب ويشتريني

 
موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
مدرسة, جرافيك


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:58 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google