مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


-*(- فضفضة -)*- ...!!!

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 27-04-2012, 05:25 PM   #31
LiMoNdA
طالب متفوق

الإقامة :  المنصوره
هواياتي :  Graphics,Web devolop,programing
LiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدود
LiMoNdA غير متواجد حالياً
افتراضي

مرتاااااااااااااااااااحه

  رد مع اقتباس
قديم 27-04-2012, 07:21 PM   #32
karema1
عضوه
افتراضي

مصدووووووووووووومة

  رد مع اقتباس
قديم 27-04-2012, 07:22 PM   #33
القيصر
شقيق جرافيك مان
 
الصورة الرمزية القيصر

هواياتي :  نشاطي المفضل (مدرسة جرافيك مان )
القيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدود
القيصر غير متواجد حالياً
افتراضي

-*(- فضفضة -)*- ...!!! محتاااااااااااااااااااااااااااار

توقيع - القيصر

  رد مع اقتباس
قديم 28-04-2012, 12:39 AM   #34
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

استغفر الله العظيم ياا رب

مخنووووق جداااااااااا

وتعبااااااااااااان اووووووووووووووووووى

بجد بجد بجد انا تعباااااان ونفسى ضاااااايع ومش عاارف اخدة خااالص من الجو الزفت والتراب والهواا والحر دااا

بجد انا بنصح مع انى عاارف انى كأنى ولا بقول اى حاااجة اى حد بيشرب سجاير يبطل بجد يبطل

لانى كونت بشرب وجااالى حساسية

بجد اقسم باالله محدش يقدر يحس الى انا فية غيرى انا بس

والهى كل وااااحد فيكوا بيشرب سجاير ميعرفش قيمة النفس الى بياااخدة طبيعي وهوا مستريح ميعرفش قيمتة

خاااالص غير لو رااح منة زى كدااا

يااااااااااااااااااااااااااااااارب ارحمنى

  رد مع اقتباس
قديم 28-04-2012, 09:30 AM   #35
LiMoNdA
طالب متفوق

الإقامة :  المنصوره
هواياتي :  Graphics,Web devolop,programing
LiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدود
LiMoNdA غير متواجد حالياً
افتراضي

راااااااااايحه الجامعه

  رد مع اقتباس
قديم 28-04-2012, 12:08 PM   #36
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

هااااقوم البس واروح الكورس


هاااكلمهااا النهاااااااااااااااااااااااااااااااااااردة


يااااارب استر وتنبقى كويسة وحنينة معاااياا ومتصعبهااش علياااا

  رد مع اقتباس
قديم 28-04-2012, 08:03 PM   #37
LiMoNdA
طالب متفوق

الإقامة :  المنصوره
هواياتي :  Graphics,Web devolop,programing
LiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدود
LiMoNdA غير متواجد حالياً
افتراضي

مخنووووووووووووقه

  رد مع اقتباس
قديم 28-04-2012, 11:32 PM   #38
LiMoNdA
طالب متفوق

الإقامة :  المنصوره
هواياتي :  Graphics,Web devolop,programing
LiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدودLiMoNdA مبدع بلا حدود
LiMoNdA غير متواجد حالياً
افتراضي

-*(- فضفضة -)*- ...!!! ya rab

  رد مع اقتباس
قديم 29-04-2012, 11:33 AM   #39
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

مش عااارف هواا انا عشاان بخااف ربناا ومتربى كويس ومش بحب المشااااكل وبتعاامل بحسن نية مع الناااس كلهاااا ابقى كداا شااذ عن النااس كلهاا

والمفروض انى ابقى لئيم ووحش ونيتى مش صاافية وابص لغيرى واحقد و اغل واشيل ف نفسى


الناااس بجد مبقااش عندهاا ولا دين ولا تربية واخلاق

وعلى رأى المثل


ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حااجة

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 12:35 AM   #40
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

انا هاعمل


ctrl + v

واشوف اخر حااجة عااملهااا كوبى هااتكون اية


^_^

كل العالم مقتنع ان لا تؤجل عمل اليوم الى الغد

الا الشعب المصري مقتنع ان كل تأخيرة و فيها خيرة ! ^_^

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 01:10 PM   #41
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

ياااا جماااعة التوبيك دااا اسمة فضفضة


والكلام الى انا قولتة ف الرد الى قبل الى فاااات داااا ماالوش علاقة بأى حد هنااا

انا بفضفض كلام عن الواقع والحياااة ومعتقدش انى قولت كلام وحش او سبيت ف حد

انا بتكلم بشكل عاااااام جدااا ووااااضح جداااا مش شاايف انى قولت حااجة غلط

( برضة فضفضة ) ^_^

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 01:41 PM   #42
نور الهدى
عضو مؤسس
 
الصورة الرمزية نور الهدى
افتراضي

ايه كل الخنقه والحزن الي انتو في ده

طب ربنا يفرحكم جميعا ويفك خنقه كل واحد فيكم

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 02:43 PM   #43
Eman
كبار الأعضاء
افتراضي

مصدومه في ناس

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 08:49 PM   #44
tato mohamed
طالب متفوق

هواياتي :  الشعر و التصميم والمذاكرة ^_^
tato mohamed مدهشtato mohamed مدهش
tato mohamed غير متواجد حالياً
افتراضي

دماااغى مشغووولة بميت حااااجة

بس عشمى ف ربنا كبير

  رد مع اقتباس
قديم 30-04-2012, 11:01 PM   #45
mahmoud designer
طالب متفوق

الإقامة :  اسكندراااني
هواياتي :  photoshop - kong fo
mahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليل
mahmoud designer غير متواجد حالياً
افتراضي

محتاااااااااااااااار بين حاجتين وحاسس ان فيه حاجه منهم غلط بس الاتنين قريبين من بعض والحاجه اللي قلقان منها فرصتها احسن محتااااااااااااااااااااااااااااااااار

  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
فضفضة


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 05:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by جرافيك مان
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google