مدرسة جرافيك مان  

ايقاف العضويات التي لم تسجل دخول منذ عام

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > تعليم الفوتوشوب > معرض تصاميم الفوتوشوب

الملاحظات

معرض تصاميم الفوتوشوب لوحات فنيه وتصاميم برنامج الفوتوشوب ابداعيه شاهد وتعلم من التصاميم لتصبح محترف واعرض تصميم للنقد

تصميم .. هديه مني لكل شهداء الثوره ... شكرا ليكم

لوحات فنيه وتصاميم برنامج الفوتوشوب ابداعيه شاهد وتعلم من التصاميم لتصبح محترف واعرض تصميم للنقد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 12-06-2012, 02:03 PM   #16
خالد تركي
عضو

الصورة الرمزية خالد تركي

حوده تصميم
جميل بجد انا بزعل لما اسمع حد بيقول حنتخب شفيق
وعلى فكره الكلما دى بتهزنى (سامع ام شهيد بتنادى وديتو فين حق ولادى )
بحس بلزنب بجد مكنوش يستهلو مننا اننا نسكت على اهنتهم
ولا نسيب الناس تقول الشباب فى التحرير بلميو
والى يقول انهم بيتفسحو ولى يقول الى عاوز يقابل بت ميرحش جنينه الاسماك ينزل علا التحرير علطول
لا لا لا الى انتو بتهنوهم دول هما الى خلعو الكلب وهما الى قالو للظلم لا
وهما الى دفعو وضحو عشان مصر يبقا منهنهمش ولا يستهلو مننا غير الدعا ونزكرهم بلطيب ونفتخر بيهم
ووالله ما سيضيع حق شهيد ولو اتريت ان اكون معهو شهيد
فلموت عندى ارحم من ان اعيش ويحكمنى من قطل اخوتى
معلش انفجرت من الى بشوفو وبسمعو والله صعب ان تشوف الشباب بيصقطو امامك لو الى بيتكلم شاف المنظر او عاش حيتنا كان عرف
سكرا يحوده
وعلى فكره سالى زهران مش مسحيه عشان طلع اشاعا انها مسحيه عشان شعرها سالى مسلما وشهيده
ودى صورتها وهيا محتشمه وده كانت فيه ساعت الاستشهاد
اهى

قديم 12-06-2012, 06:58 PM   #17
mahmoud designer
طالب متفوق

هواياتي :  photoshop - kong fo
mahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليل
mahmoud designer غير متواجد حالياً

حوده تصميم
جميل بجد انا بزعل لما اسمع حد بيقول حنتخب شفيق
وعلى فكره الكلما دى بتهزنى (سامع ام شهيد بتنادى وديتو فين حق ولادى )
بحس بلزنب بجد مكنوش يستهلو مننا اننا نسكت على اهنتهم
ولا نسيب الناس تقول الشباب فى التحرير بلميو
والى يقول انهم بيتفسحو ولى يقول الى عاوز يقابل بت ميرحش جنينه الاسماك ينزل علا التحرير علطول
لا لا لا الى انتو بتهنوهم دول هما الى خلعو الكلب وهما الى قالو للظلم لا
وهما الى دفعو وضحو عشان مصر يبقا منهنهمش ولا يستهلو مننا غير الدعا ونزكرهم بلطيب ونفتخر بيهم
ووالله ما سيضيع حق شهيد ولو اتريت ان اكون معهو شهيد
فلموت عندى ارحم من ان اعيش ويحكمنى من قطل اخوتى
معلش انفجرت من الى بشوفو وبسمعو والله صعب ان تشوف الشباب بيصقطو امامك لو الى بيتكلم شاف المنظر او عاش حيتنا كان عرف
سكرا يحوده
وعلى فكره سالى زهران مش مسحيه عشان طلع اشاعا انها مسحيه عشان شعرها سالى مسلما وشهيده
ودى صورتها وهيا محتشمه وده كانت فيه ساعت الاستشهاد
اهى

تسلم حبيبي على كلامك الجميل ... انا عايز اقولك اني كنت تقريبا عايش في الميدان .. الناس اللي هناك كان كل حلمها انها تعمل حاجه حلوه لبلدها ... حتى الشباب زهقو من اللي بيقولو عليهم انتم جيل مش عارف ايه وجيل وجيل ... احنا جيل عملنا اللي مقدرش يعملو اي جيل .... احنا جيل عرفنا نرد وعرفنا نغضب ... وعرفنا نثور ... احنا جيل شهداء ودم الشهيد ده بيجري في عروقنا كلنا ... وايه يعني لما الواحد يموت اللي عند ربنا احسن ... لكن هما ماتو وسابولنا كلمه .... احنا متنا عشان انتو تفوقو ... واحنا لازم نقولهم ان احنا فوقنا ... وانا بقول وبوعد ان لو شفيق مسك ... انشاء الله انزل التحرير لوحدي وامسك يافطه واقعد هناك لحد ما اموت ... بس مش هسيب حق حد من دول يضيع .. عشان لما اقابلهم عند ربنا ... اقولهم انا اخدت حقكم انا مضيعتش دمكم

قديم 13-06-2012, 03:01 AM   #18
Free Leady
الاعضاء

شفيق يا راجل ^_^

بجد تصميم جميل جدا يا محمود

وشيل شفيق احسلكـ ..

أدينى قولتلك أهوه ^_______^

تسلم ايدك

واجمل فايف ستارز

قديم 13-06-2012, 03:10 AM   #19
mahmoud designer
طالب متفوق

mahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلmahmoud designer يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليل

هههههههههههههههههه لا انا كده اخااااااااااف ^ـــ^ .. تسلمي يا نسوووووووومه يااااااااااارب .. نورتي التوبيك يا غاليه

قديم 13-06-2012, 03:41 AM   #20
Mohamed Alblwy
طالب متفوق

تسلم ايدك

يا باشا

تصميم رووعة

تقييمى لمجهودك

قديم 13-06-2012, 04:13 AM   #21
صرخة معاق
طالب متفوق

جميل قووووي يا محمود والله تسلم ايدك يا فنان

قديم 13-06-2012, 06:50 PM   #22
mahmoud designer
طالب متفوق

تسلمووووووووووووو على مروركم الجميل نورتوووني

قديم 16-06-2012, 03:52 PM   #23
Zain DesiGn
طالب متفوق

هواياتي :  »»{بلا هوايه }»»
Zain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارزZain DesiGn له مستقبل بارز
Zain DesiGn غير متواجد حالياً

تصميم جميل اخويه
بس اطارات الصور مو متساويه حاول تتعب بيهم اكثر
ونوع الخط ماوفقت بيه حاول تحمل خطوط جميله
ونقدي مايقلل من جمال تصميمك
ومنتظرين تصاميمك القادمه يامبدع

قديم 17-06-2012, 01:26 PM   #24
mhoowj
أستاذة السويش ماكس

الصورة الرمزية mhoowj

واوو

الله تصاميم تجنن تجنن الله يرحمهم برحمته

قديم 17-06-2012, 01:50 PM   #25
L0L0
طالب متفوق

روعـــــــــــــــــــــــــــــــهـ

الله يعطيك العافيـــــــــــــــــــــــــــــهـ

يسلم الايـــــــــــــــــــــــــــــــادى
دمـــــــــــــــــــــــت بخـــــــــــــــــــير

الكلمات الدليلية
, , , , ,

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم