مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-06-2012, 01:06 AM   #1
GIRL CRAZY
طالب متفوق

هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً
افتراضي انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج

النوع الاول:ابجد هوز نت لسه بيزحف بيبى
دة بقى يا بنات تلاقوة اول مرة يدخل منتدى اساس يدخل ع التعارف هاى ازيكوا انا اسمى فلان ومن المكان الفلانى وبدرس كذا وف جامعه كذا وتلاقيه بسم الله ماشاء الله عليه ماصدق حد يعرف عنه حاجه بيقول علطول ولا كانها ماسورة معلومات واتكسرت ولمر ورائه بقا المعلومات ودة بقى بيبقى يا اما سمع علي المنتديات واللى فيها يا اما بيجرب حظه وعاوز يتعلم بجد ويشارك ويناقش

النوع التانى:اللى بيقعد ع النت بس مش كتير
دة بقى يدخل المنتدى يرد علي توبيك ولا اتنين ويفضل فى المنتدى ساكت ما يتحركش تبعتيله رساله فينه مش حد بيشوفه ليه اون لاين ولا بيرد كتير ليه يقولك اصلى مش فاضى تصورى دة انا مش فاضى اهرش اساسا ويا سلام لو جيتى تبعتى رساله عشان عاوزاه يعملك فيها عبده المهم ومايردش الا بعد يومين ويقولك اسف كنت مشغول مش عرفت ارد..دة بقى لو دخلتى كلمتيه ميل يقولك انا مش فاضى اكتب ايه رائيك نكمل الكلام فى التليفون ده بقى يا تلاقيه مش حسيس ويزن انك تديهولو يا اما يقولك خلاص مش عاوز حطينى فى التجاهل

النوع التالت:عم المقموص
دة بقى اول ما تبعتيله لينك توبيك مش يرد تبعتيله رسايل مش يرد ولما ربنا ينتعه بالسلامه ويرد يقولك انا زعلان وبيبقى حاطط ايديه على كليك الزعل اى حاجه تقوليهالو بهزار تبقى جد ولو بتتريقى على حد يبقى هو . ويا سلام لو طلب منك رقمك وانتى اعتذرتى يقولك يبقى انتى مش واثقه فيا يا اما يقولك انا احترم قرارك ومش هطلبه ويتمصلك كل شويه احلى حاجه ولريح حاجه انك تعمليه فى قائمه التجاهل
النوع الرابع:عم الخفه<الظريف>

دة بقى متفهميش مين قالوا انك دمك خفيف كل ما يكلمك يفضل يستظرف ويقولك افيهات المطلوب منك انك تموتى على روحك من الضحك بس حاسبى يا حبيبتى كله الا اعصابك فاريح حل ليه يحصل اخوه وتحطيه فى التجاهل
النوع الخامس:المزاجنجى

دة بقى كل شويه بحال شويه فرحان ويبسطك وشويه يدخل المواضيع ويرد بكابه وشويه مجنون فى تصرفاته وشويه تلاقيه عاقل ورزين ومرة واحده يقلب تبت وغلس ورخمومرة تانيه تلاقيه امور ولطيف وجانتى خالص فالحكايه يعنى مش ناقصه هبل وجنان اعمليه زى اخواته فى التجاهل وريحى نفسك

النوع السادس:اللزقه

دة بقى كل ما تدخلى المنتدى تلاقيه راشق فى بروفايلك انتى فى الموضوع دة ليه؟يبعتلك رساله ويا سلام لو مش رديتى فى ساعتها يقولك انتى كنتى بتعملى ايه؟والواد دة باعتلك لينك ليه ويا سلام لو قالك افتحى ميل وقعدتى فترة لغايه ما فتحتى يقولك ليه انتى كنتى فين؟وانت مالك اصلا دة انت لازقه بصحيح

النوع السابع:عم الناصح

دة بقى نهارك مش باسينله ملامح لو بعتى لواحد او واحده تهزرى معاها يعلقلك ويديكى حكم ومواعظ.لا وفى عروض خاصه اتكلمى كلمه تاخدى عليها 60 نصيحه هديه ويااااااه لو عملتى توبيك فى الصور ولا عملتى توقيع جديد يقولك عارفه لا خدى الصورة دى احسن واشبعى منه حكم بقا اقولك حل حلو اعمليه فى قائمه التجاهل مع اخواته هو كمان
ع الثامن:الحبيب<بيحب على روحه>
دة بقى يدخلك جرى على قسم المشاكل ف الحل او كلام فى الحب ويقولك يا جماعه الحقونى انا حواليا كتير والكل معجب بيا سوسو وتوتو وشوشو حتى فوفو بتموت فيا وفى الكليه الكل بيجرى ورايا<اكيد سارق منهم حاجه>وياااااااااه لو كلمت واحده تموت فيا المصيبه بقى اول ماتدخلى تكلميه او تتعرفى عليه يفهم علطول انك بتكوتى فى دباديبه وعاشقه جماله ف الضلمه ولو قولتيله حاجه هيفهم انك معجبه بيه وهتموتى عليه ماهو اصله مش بمزاجك هتحبيه هتحبيه طبعا عارفه نصيحتى شووووووووطيه مع اللى قبله فى التجاهل

النوع التاسع:حوارنجى

دة بقى يدخل قسم السياسه يقولك دة حرام اللى بيتعمل انا لو بايدى حاجه كنت خليت بابى يظبطهم ويدخلك على قسم السيارات وبقولك العربيه دى كانت عندى بس جبت الاحدث واصحابى كانو هيموتو عليها فى الجامعه ويدخلك على الكوره يقولك الماتش اللى فى كوالا لمبور دة انا روحتو وكان مهازل وخدى من الحوارات والتهتيش ده كتير

النوع العاشر:بابا اوبح

دة بقى تلاقيه قاعد ع المنتدى من ساعه ما اتولد,ودرس,واشتغل,وخطب,واتج وز.وخلف وعياله خلفه وهو قاعد بيتعرف ع البنات وكل ما يكلم واحده يقنعها انه عنده 20 سنه ولسه عاوز عروسه ويحور عليها قصه حياته وعارفه ولو دخلتى باسم عضوة تانى هتلاقيه داخلك وحور عليكى قصه متالفه تماما يعنى هتسمعى كل يوم قصه شكل طبعا اريح حل قايمه التجاهل موجوده

وما زالت الحرب مستمرة
هييييييييييييييييـانواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج يييييييييييييييييه
محبتكم كلكم
omnya

قديم 25-06-2012, 01:18 AM   #2
العامري
طالب متفوق

هواياتي :  الرياضه بكل الانواع والجرافيك
العامري سيصبح متميزا في وقت قريبالعامري سيصبح متميزا في وقت قريب
العامري غير متواجد حالياً

انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج انواع الشباب في المنتديات فضايح ادخل واتفرج
براااااااااااافو

في عندنا مثل شعبي يقول ( اعصر ايدينك ولا تعصب مصارينك)
الترجمه : يعني الواحد يتعب نفسه وتكون نيته خايسه ومو حلوه وفي الاخر يرتاح ويلقى مطلبه ولكن بعض الناس نيتهم حلوه وبيضه ويلاقون كل شيء يبونه بس بخلق حسن ورضا

شكرًا اختي الغاليه كلامك صدق وربي يوفقك واتمنى الكل ينتبه لنفسه ويفكر بغيره قبل عمره

ودمتم بخير وعافيه

قديم 25-06-2012, 01:22 AM   #3
GIRL CRAZY
طالب متفوق

هواياتي :  نوووووم
GIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدودGIRL CRAZY مبدع بلا حدود
GIRL CRAZY غير متواجد حالياً

ينصر دينك يا اخ
اهو واحد منكم اهوت اعترف وئال عندي حق
هييييييييييه
منور ياريت تنورني ف كل مواضيعي ف القثم
ااااااااااااااااااااااااااااشطا

قديم 25-06-2012, 08:53 AM   #4
мєɒσ мαx
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية мєɒσ мαx

ههههههههه حلوهـ الأنواع دي من البشر
^_^

منتظرين باقي اكتشافااتكـ يا عبقرينو هع هع هع

توقيع - мєɒσ мαx

عوده ...
قديم 09-09-2013, 05:23 PM   #5
ساحر الكلمة
مشرف سابق

الصورة الرمزية ساحر الكلمة

هواياتي :  الشعر الرومانسي
ساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدودساحر الكلمة مبدع بلا حدود
ساحر الكلمة غير متواجد حالياً

انواع واشكال
كلهم انيل من بعض ههه

توقيع - ساحر الكلمة

شكرا بنوته مصريه على احلى توقيع

الكلمات الدليلية
المنتديات, الشباب, ادخل, انواع, فضايح, واتفرج

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم