مدرسة جرافيك مان  

ايقاف العضويات التي لم تسجل دخول منذ عام

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > الأقسام العامة > المواضيع الاخباريه > المنتدى الاسلامي

الملاحظات

المنتدى الاسلامي الحمد لله على نعمة الاسلام

استشاره مشكله واحده صحبتي اخوااااااني انقذوني ارجوكم واكثرو بالدعاء ليا اخواني

الحمد لله على نعمة الاسلام

موضوع مغلق

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-03-2013, 08:12 PM   #1
bosbosacat
طالب متفوق

هواياتي :  الكتابه والتصميم
bosbosacat مبدعbosbosacat مبدعbosbosacat مبدعbosbosacat مبدعbosbosacat مبدعbosbosacat مبدعbosbosacat مبدع
bosbosacat غير متواجد حالياً
B8 استشاره مشكله واحده صحبتي اخوااااااني انقذوني ارجوكم واكثرو بالدعاء ليا اخواني

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتو انا عندي مشكله وارجو افادتي اذا سمحتلي

انا كنت بحب واحد وجيت اتخطب مرضاش ييجي فأتخطبت لغيرووكان بيعمل اي

حاجه ترضيني بس انا نفسيتي كانت تعبانه قوي لاني كنت بحب التاني وكنت بموت وبعدين سبت خطيبي اللي بيحبني عشان ارجع للشخص اللي كنت بحبو كنت فاكره اني هكون مبسوطه واعيش مرتاحه كنت فاكره لما اخد واحد انا مش بحبو هظلمو معايا وممكن اكلم ناس تاني كتير لاني مش بحبو وانا بصراحه كان اهون عليا اموت ولا اكون كدا انا معرفش اكون كدا بس وفشكلت الخطوبه ورجعت للانسان اللي بحبو مكنتش عايزه منو حاجه كنت فاكره اني هكون مبسوطه بس والله انا مش مبسوطه وحسه اني ظلمت نفسي قوي لاني ملقتش منو حاجه حلو ولا معامله وبخيل جدا معايا ولا حتي بيسال عليا بس والله انا مكنتش اعرف كل دا بصراحه انا حسا اني بدفن بالحيا انا تعبانه جدا قلتهم في البيت قلتلهم ان انا مكنتش اعرف كل دا واني مش قادره اكمل بس هما مش رضيين ولا حد راضي يقف جنبي ويساعدني وانا مش عارفه اعمل ايه انا غلط اني سبت الانسان اللي بيحبني علي شان اخداللي بحبو انا معترفه بدا بس والله انا نيتي كانت خير بس هو طمع فينا والحجات بتاع الجهاز بيتخانق معايا عشان يجبها انا حسا اني مزلوله جدا ومقدرش اقول انا نفسي في اي حاجه لان هوه دايما بيشتكي بالحصره وانو علي طول مش معاه وبقيت بخاف اقول الحاجه دي عجباني لاني لما قولت انا القاعه بتاع الفرح دي عجباني ونفسي اعمل هنا اتخانق معايا والدنيا اتقلبت وانا عارفه اني لو كملت هيمرمطني معاه وهيبهدلني وانا والله طيبه وعلي نياتي مش هعرف اعمل حاجه انا غلط وانا توبت اليك يارب انا والله اتعلمت الادب بس يارب ساعدني اخرج من المحنه دي لان مفيش حد راضي يقف جنبي ويساعدني لان دا كان اختياري بس صدقني والله انا مكنتش اعرف كل داممكن تساعدني وتقولي اعمل ايه ممكن تقف جنبي وتدعيلي احنا بشر مش مليكا وانا غلط وندمت والله بس اخرج من المحنه دي ومش عايزه حاجه ممكن تقولي اعمل ايه اقولو انا مش قادره اكمل انا مش مرتاحه ولا اعمل ايه والنبي ساعدني والله انا بموت وادعيلي ان خطيبي الاول يسامحني انا عارفه ان دا ذنبو بس انا نفسيتي كانت تعبانه ودي حاجه خارجه عن ارادتي والله ولو اتمنيت حاجه بعد كدا هتمني انو يرجعلي لانو بجد انا عرفت انو اكتر واحد بيحبني لنفسي مش لحاجه تاني والله بتمنا انو يسامحني والله انا مقصدتش اني اظلمو بس والله انا بتمني يرجع يوم واحد من ايامو بس وانا وعدت ربنا انو لو كرمني وقبل يديني فرصه تاني انا هحافظ عليه وهفضل معاه وعمري ماهسيبو ابدااابس يرجع انا تعبانه قوي سامحني يارب يارب ارحم ضعفي وقلت حلتي يارب ربنا لا تحملنا ما لا طاقه لنا به واعفو عنا واغفر لنا وارحمنا ارحمني يارب اللهم اني ظلمت نفسي ظلما كثيرا يارب انت اكرم واحن عليا من اي حدا حتي من نفسي لاني كنت كتير قاسيه وظلمت نفسي يارب افرجها من عندك والنبي ساعدني ومتسبنيش مفيش حدراضي يساعدني وادعيلي والنبي
ارجو افادتي انا مش عارفه اعمل ايه انا استخر ت ربنا وانا مش قابله ولا قدره اكمل بس اهلي مش رضيين ومفيش حد راضي يساعدني اعمل ايه والله انا في محنه ارجو من الجميع بالدعاء ان يخرجني الله من هذه المحنه والله حسا اني راح موت

هذه مشكله واحده صحبتي عزيزه عليا استشارتني بس انا خفت اقولها حاجه ومعرف افدها فياريت تساعدونا برئيكم وشورتكم وبدل ما تاخد رئي بس يبقي اكتر من رئي ونشوف بس هيا نفسها موت انها تفشكل الخطوبه دي بس مش عارفه ازاي يعني بتقول يارب تيجي من نحيتو ارجو المساعده ضروري لان اهلها بالبيت مش راضيين انها تسيبو وهيا مجبوره هوه كان اختيرها بس هيا مكنتش تعرف انو بالوحاشه دي تعمل ايه ساعدوها وادعولها
يارب تيجي من عندو هوه عشان خاطر اهلها بس هيا مش عارفه تخليها تيجي من عندو ازاي يعني يقولها انا مش عايز اكمل ياريت عشان اهلها ارجو الافاده

قديم 03-03-2013, 09:41 PM   #2
افنان
مديره المدرسه

الصورة الرمزية افنان

هواياتي :  كل ماهو مفيد
افنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدود
افنان غير متواجد حالياً
أوسمتي
   افنان : الاستوديوهات    افنان : الابداع                افنان : wesamtamayoz                افنان : entma2         

ربنا يصبرها اختي ويصلح حالها
واحنا معندناش قسم للمشاكل العاطفيه
يغلق الموضوع لانه خارج تخصص المدرسه

توقيع - افنان

سبحان الله و بحمده، سبحان الله العظيم

موضوع مغلق

الكلمات الدليلية
, , , , ,

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم