مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > سمعنا مزاجك

الملاحظات

سمعنا مزاجك عيشنا مودك ودخلنا جو الحفله مع فيديوهات يوتيوب واهداءات الاصدقاء - فيديوهات رومانسيه - فيديوهات كوميديه



دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

عيشنا مودك ودخلنا جو الحفله مع فيديوهات يوتيوب واهداءات الاصدقاء - فيديوهات رومانسيه - فيديوهات كوميديه


إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 14-03-2014, 03:06 AM   #1
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
Th Recordplayer دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب






دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب








دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:07 AM   #2
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:13 AM   #3
افنان
مديره المدرسه
 
الصورة الرمزية افنان

الإقامة :  مدرسه جرافيك مان - كندا
هواياتي :  كل ماهو مفيد
افنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدودافنان مبدع بلا حدود
افنان غير متواجد حالياً
أوسمتي
   افنان : الاستوديوهات    افنان : الابداع                افنان : wesamtamayoz                افنان : entma2         
افتراضي

اووووو نو لا مش وصلت ليها دي ههههه

ااقولك على سر انا بحب اسمع القديم علشان بكسل اسمع الجديد وال على راي المثل الي تعرفه احسن من الي متعرفوش دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

تسلمي يااجمل واحلى شيرين في الدنيا كلها

توقيع - افنان


سبحان الله و بحمده، سبحان الله العظيم

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:22 AM   #4
chicou
الاعضاء

الإقامة :  ** الجـــــــــــــــزائر **
هواياتي :  كرة القـــــدم..* التصـــميم
chicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدود
chicou غير متواجد حالياً
افتراضي

لحد هلا ما حطيتوا اشي عجبني
غير دنيا سمير
**********
حتى و دنيا بتعجبني في شكلها يمكن اكتر
*******
دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:30 AM   #5
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افنان مشاهدة المشاركة
اووووو نو لا مش وصلت ليها دي ههههه

ااقولك على سر انا بحب اسمع القديم علشان بكسل اسمع الجديد وال على راي المثل الي تعرفه احسن من الي متعرفوش دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

تسلمي يااجمل واحلى شيرين في الدنيا كلها
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انا كمان بحب اسمع القديم لان معظم الجديد مش يتسمع اصلا
بس فى حاجات جديده بتعجبنى تجبرنى انى اسمعها ^_^

تسلميلى يا احلى واجمل افنان فى الدنيا
نورتى موضوعى

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:31 AM   #6
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chicou مشاهدة المشاركة
لحد هلا ما حطيتوا اشي عجبني
غير دنيا سمير
**********
حتى و دنيا بتعجبني في شكلها يمكن اكتر
*******
دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب خلاص ننزلك صورها فى قسم الصور دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

ولا اقولك على حاجة احلى
سمعنا انت مزاجك دوام الحال _ احدث اغانى الهضبة عمرو دياب

نورت موضوعى يا ملك

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 03:37 AM   #7
chicou
الاعضاء

الإقامة :  ** الجـــــــــــــــزائر **
هواياتي :  كرة القـــــدم..* التصـــميم
chicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدودchicou مبدع بلا حدود
chicou غير متواجد حالياً
افتراضي

ههههههههههه
لا البوم صورها كلوا عندي
*********
وبالنسبة لمزاجي بخاف انو اسمعكم ياه
ما رح يجيكم نوم وكمان انا مزاجي صعب عليكم كتير
^^

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 09:22 AM   #8
عاشقة القهوة
طالب متفوق

الإقامة :  حيث ارادني الله ان اكون
هواياتي :  فوتوشوب
عاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدودعاشقة القهوة مبدع بلا حدود
عاشقة القهوة غير متواجد حالياً
افتراضي

عاشت ايدك يا برينسيس شيرين
بتعرفي هذه الاغنية بتشبه اغنياته السابقة
يعطيكي العافية

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 04:01 PM   #9
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة chicou مشاهدة المشاركة
ههههههههههه
لا البوم صورها كلوا عندي
*********
وبالنسبة لمزاجي بخاف انو اسمعكم ياه
ما رح يجيكم نوم وكمان انا مزاجي صعب عليكم كتير
^^

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 04:02 PM   #10
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة القهوة مشاهدة المشاركة
عاشت ايدك يا برينسيس شيرين
بتعرفي هذه الاغنية بتشبه اغنياته السابقة
يعطيكي العافية
تسلم حبيبه قلبى
فعلا معظم اغانيه شبه بعض
بس حلوة اوى

نورتى موضوعى يا قمر

  رد مع اقتباس
قديم 14-03-2014, 05:45 PM   #11
جرافيك مان
المدير العام
C.E.O
 
الصورة الرمزية جرافيك مان
أوسمتي
جرافيك مان : جرافيك مان                                             
افتراضي

الهضبه رمز كبير
^_^

  رد مع اقتباس
قديم 15-03-2014, 10:25 AM   #12
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
 
الصورة الرمزية Princess Shireen
أوسمتي
   Princess Shireen : الاستوديوهات    Princess Shireen : الابداع             Princess Shireen : Hawa2    Princess Shireen : wesamtamayoz          Princess Shireen : talebamesalia       Princess Shireen : entma2       Princess Shireen : xmorakibmethali   
افتراضي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جرافيك مان مشاهدة المشاركة
الهضبه رمز كبير
^_^
ههههههههههههههههههههه
معاك حق ^_^

  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
الياء, الهضبة, احدث, اغاني, حجاب, ينال, عمرو


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 11:26 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by 9adq_ala7sas
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google