مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

شوية نكت يموتوا من لضحك

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 24-03-2010, 05:57 PM   #1
ميدو الشبح
طالب مجتهد
ورقة شوية نكت يموتوا من لضحك

شوية نكت يموتوا من لضحك
كيفكم احولكم
انا جيبتلكم شوية نكت حلوين
اسبكم مع النكت

اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسأل : هنعرف الاتوبيس ازاى التاني قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللي حيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهاله فقالهم : انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه قاله شوفت شورتك المنيله ادينا ركبنا باخره

واحد عنده كتكوت مفترس ، كل ما يدخله قفص الفراخ يروح الكتكوت واكلهم ، وفي قفص القرود ياكلهم ، وفي قفص القطط ياكلهم ، راح راميه في الصحرا . صعب عليه الكتكوت وراح يشوفه بعد تلات أيام ، لقى الكتكوت مرمي عالأرض والنسور بتحوم حواليه ، الراجل قاله : يا حبيبي إنت مت ؟ قام الكتكوت وقال له : يخرب بيتك بوظت ااكمين

واحده ست اشتركت فى من سيربح المليون جوزها طلقها عشان
اتصلت بصديق

في المدرسه استاذ الحساب بيسال التلميذ بتاعه: لو باباك استلف الف جنيه من البنك والف جنيه تانيه من جاركم يبقى هيرجع كام الف، التلميذ: مش هيرجع حاجه يا استاذ ، الاستاذ: ياابني استلف الف وبعديها الف تانيه التلميذ : مش هيرجع حاجه يا استاذ، الاستاذ: اقعد يا ابني انت متعرفش حاجه في الحساب، التلميذ: انت اللي متعرفش ابويا يا استاذ

واحد اخترع حبوب للحامل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له "اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة

مره اتنين مجانين اتفقوا انهم يهربوا من المستشفى واحد قال للتانى لو لاقينا الصور عالى هنهده لو لاقيناه واطى هنط من فوقيه التانى قاله ماشى راحوا مالاقوش صور خالص قالوا يخساره المهمه فشلت

مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!
يارب يكون النكت تكون عجبتكم
مع تحيات الشبح

قديم 24-03-2010, 07:35 PM   #2
ندوووي
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية ندوووي

هواياتي :  اَِلٍَِْدِلَِِْعَِِْـ ..
ندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليلندوووي يملك الكثير من الإبداعات لكنه يكتفي بالقليل
ندوووي غير متواجد حالياً

ههههههههههههههههههههههههه

حللوييين اوووووي

نكت جآمدهـ آخر حآجهـ

ثآآنكسس

قديم 24-03-2010, 08:25 PM   #3
جونى
طالب مجتهد

هواياتي :  حاليا الفوتوشوب
جونى على طريق التميز
جونى غير متواجد حالياً

مشكوووووور
يا ميدو على
نكت الحلو منك
ههههههههههههههههههههههههه

قديم 25-03-2010, 05:10 PM   #4
ميدو الشبح
طالب مجتهد

شكراا لمروركم

قديم 27-03-2010, 02:11 PM   #5
ميدو الشبح
طالب مجتهد

ايه يا جماعه هيا النكت وحشه للدرجه دي

قديم 12-05-2010, 05:27 AM   #6
كلاسيك
كبار الشخصيات

الصورة الرمزية كلاسيك

هههههههههههههههههههههههه

ربي يسعدك

قديم 19-05-2010, 05:00 PM   #8
Eman
كبار الأعضاء

اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسأل : هنعرف الاتوبيس ازاى التاني قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللي حيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهاله فقالهم : انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه قاله شوفت شورتك المنيله ادينا ركبنا باخره

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههه

والله انت مصيبة

نكت كلها جميله وتجنن

ميرسي الك ميدو

الكلمات الدليلية
لمدرسة, مدرسة, مع, من, المليون, المدرسة, الأرض, الاول, الى, الحب, الصور, اول, تأخر, بك, حل, حامل, حب, درس, سيربح, صو, صور, عمل, على, عن, فى, هنا, ولا, ورا, ض, طريقة, كل

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم