مدرسة جرافيك مان  

ايقاف العضويات التي لم تسجل دخول منذ عام

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > الأقسام العامة > المواضيع الاخباريه > الاخبار

الملاحظات

الاخبار أخبار عالميه محليه متابعه الاحداث ، مواضيع متنوعه في كافة المجالات ،حوادث ، قضايا الساعه ، أخباريه ، متابعات

أول رد لارملة أحمد الجبلي بعد اتهامها بالهروب بـ 15 مليون جنيه

أخبار عالميه محليه متابعه الاحداث ، مواضيع متنوعه في كافة المجالات ،حوادث ، قضايا الساعه ، أخباريه ، متابعات

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 10-12-2015, 04:07 PM   #1
جرافيك مان
المدير العام
C.E.O

الصورة الرمزية جرافيك مان
أوسمتي
جرافيك مان : جرافيك مان                                             
B12 أول رد لارملة أحمد الجبلي بعد اتهامها بالهروب بـ 15 مليون جنيه

قبل القراءه لو مش عارف مين احمد جبلي ادخل هنا لتعرف قصته قبل وفاته

قالت رضوى جلال عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك - آسفة على اختفائي وصمتي الفترة الأخيرة.. والسبب الأساسي إن فيه حد اخترق حسابي الشخصي والصفحة الشخصية وصفحة مليكة .. وخلال ما كنت بحاول أرجعهم لقيت الموضوع كبر قوي.. فقعدت بس شوية أخذ نفسي وارتب أفكاري.. وهحاول كدة بالراحة أوضح إيه اللي حصل.. بحيث اللي عاوز الحقيقة يبقى سمع مني قبل ما يحكم.. وهحاول بإذن الله أعرض بعض الحلول في الآخر للخروج من هذه الأزمة".

وأضافت " كلمة نصابة دي أنا أعترض عليها فعلا.. الشخص النصاب هو اللي هدفه إنه ياخد حاجة مش حقه عن طريق التلاعب بالناس.. ولكن أنا أشهد الله إني دايما كان هدفي إني أعمل بيزنس محترم (اتفقت أو اختلفت مع أفكار مشروعاتي مش دي القضية هنا).. وعمري وأنا باخد فلوس من حد ما كان في نيتي إني هضحك عليه فيها ومش هرجعها.. أنا فعلا كنت باخد فلوس كاستثمار.. بس واضح إن خبرتي كان أقل بكتير من تحمل العمل في هذه المشاريع بالفلوس الكتير دي.. فالموضوع هو سوء إدارة وقلة خبرة مش نصب.. وده مش تبرير أبدا للي حصل.. هو مجرد وضع الأمور في مكانها الصحيح.. والله على ما أقول شهيد".

وأوضحت وفقا للحساب المنسوب لها أن حجم ديونها المستحقة لا يصل 20 مليون جنيه كما قيل، وأنها مجرد مبالغات غير صحيحة بالمرة، وفقا لقولها.

وأشارت أن أي مشروع تجاري معرض للخسارة، وأن المستثمرين معها، على علم لاحتمال المكسب أو الخسارة.

وأردفت "لو هنتكلم عن النصب.. فأنا فعلا اللي اتنصب عليا.. وفكر بس في واحدة بنت لوحدها في سوق يحكمه النهب والنصب والكذب والخداع.. تاني أنا مش ببرر.. أنا كان مفروض مدخلش حاجة أنا مش فاهمة فيها كويس.. بس طالما كله اتكلم فأنا بس بوضح تاني الجزء ده.. وإن شاء الله ربنا مش هيضيع حقي.. سواء هنا أو يوم القيامة هقتص من كل اللي ظلمني وظلم ابني.. سواء بالسرقة أو بالكلام".

وتابعت" هنا كان عندي حل من اتنين.. يا إما هفضل قاعدة في مصر وحتسجن أو حد يعتدي عليا أنا وابني زي ما كان حصل قبل كده.. يا إما أسيب البلد وأطلع أعيد حساباتي وأحاول تاني.. وفي رقبتي الديون اللي عليا إني لازم أسددها إن شاء الله.. في أقرب وقت ممكن.. وهشتغل في سبيل تحقيق ده بكل قوتي بإذن الله.. حتى يقضي الله أمرا كان مفعولا".

واتهم عدد من الأشخاص على مواقع التواصل الاجتماعي رضوى جلال مصممة الأزياء بالنصب وهروبها بمبلغ 15 مليون جنيه.

وقال عدد من الأشخاص إنهم شركاء رضوى التي حررت شيكات بدون رصيد مستحقة الدفع وادعى البعض سفرها إلى الخارج.

وأكدت مديرة الأعمال أنهم كانوا يناقشون الأزمة ويبحثون عن حل، وأكدت أنها تعرضت للنصب كالآخرين وفقدت وظيفتها وسمعتها ومستقبلها ومالها موجهة كلامها لمن يرسلون لها الرسائل يستفسرون عن أموالهم.

الكلمات الدليلية
, , , , , , , , ,

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم