مدرسة جرافيك مان  

ملحقات تصميم

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > تعليم مونتاج الفيديو > تعليم التصميم ثلاثي الابعاد 3D > دروس سينما فور دي cinema 4D

الملاحظات

دروس سينما فور دي cinema 4D تعلم برنامج السينما فور دي والتصميم ثلاثي الابعاد - دروس تصاميم احترافيه بالسينما cinema 4D مع مصممين مدرسه جرافيك مان المتميزين

مساعدة ياجماعة لو سمحتوا

تعلم برنامج السينما فور دي والتصميم ثلاثي الابعاد - دروس تصاميم احترافيه بالسينما cinema 4D مع مصممين مدرسه جرافيك مان المتميزين

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 21-07-2017, 11:11 PM   #1
aldsho
طالب نشيط
افتراضي مساعدة ياجماعة لو سمحتوا

انا جديد فى تعلم البرنامج

بس فى كذا سؤال كده شاغلني

أنا شوفت علي الموقع الرسمي للبرنامج فيديوهات لأفلام حقيقية البرنامج معدل عليها وضايف عليها تأثيرات

جيت احط فيديو علي البرنامج البرنامج مقبلش إضافة الفيديو

طيب أذاي مثلاً أضيف فيديو وأعمل خدعة علية أو أضيف أي تأثير

تاني حاجة أنا بدور علي النت كتير مش لاقي دروس تعليمية مفيدة أقدر أني من خلالها أتعلم البرنامج

كل الدروس عبارة عن تطبيق لتصميم شئ معين ياريت لو حد يساعدني فيها

تالت حاجه أنا سمعت أن فى برامج تانية زي maya و 3d max البرامج دي أفضل ولا السينما فور دي واية الفرق مابينهم

أنا اسف علي الإطالة بس أخوكم تاية وعاوز أتعلم البرنامج فى أسرع وقت لحاجتي الشديدة لة

وشكراً للجميع

قديم 05-09-2017, 02:19 PM   #2
DREAM DESIGNER
فريق الابداع

الصورة الرمزية DREAM DESIGNER

هواياتي :  هوايتي التصميم
DREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدودDREAM DESIGNER مبدع بلا حدود
DREAM DESIGNER غير متواجد حالياً
أوسمتي
      DREAM DESIGNER : الابداع                DREAM DESIGNER : wesamtamayoz          DREAM DESIGNER : talebamesalia               

هيا السينما فور دي افضل حاجة في التصميم
ان شاءالله يفيدوكم الاخوة هنا اكتر
موفقين يارب

توقيع - DREAM DESIGNER

قديم 08-09-2017, 03:10 AM   #3
أبو خولة
مشرف قسم الصور

الصورة الرمزية أبو خولة

هواياتي :  كل ماهو مفيد
أبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدود
أبو خولة غير متواجد حالياً
أوسمتي
      أبو خولة : الابداع                أبو خولة : wesamtamayoz             أبو خولة : talebmesali    أبو خولة : entma2         

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
والله انا من راي ان برنامج سينما فور دي هو الاقوى على الاطلاق ويليه برنامج
vu x extream لكن البعض يفضل برامج اخرى ثلاثية الابعاد ....على اي حال انت استخدم
برنامج السينما فور دي وتعلم عليه كويس.... ولو عايز تتعلم بعض اساسيات استخدام البرنامج
ادخل شاهد الفيديو دا يمكن يفيدك اكثر .......وان شاء الله نشوف ابداعاتك في البرنامج منورة المدرسة
تحياتي لك :

توقيع - أبو خولة

الكلمات الدليلية
, ,

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم