مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت

خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-12-2018, 08:17 PM   #1
أبو خولة
مشرف قسم الصور

الصورة الرمزية أبو خولة

هواياتي :  كل ماهو مفيد
أبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدودأبو خولة مبدع بلا حدود
أبو خولة غير متواجد حالياً
أوسمتي
      أبو خولة : الابداع                أبو خولة : wesamtamayoz             أبو خولة : talebmesali    أبو خولة : entma2         
غمزه لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج

قسم الستلايت و الفضائيات

حبايبي ازيكم وحشتوني كلكم ويارب تكونوا كويسين ......لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج
جايب لكم النهارده موضوع بيتكلم عن الستات
الستات دوول سبحان الله كلهم كائن لطيف وعاطفي زياده عن اللزوم ويرجع لهم الفضل الكبير
في تسيير امور حياتنا احنا الرجاله.....لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج يعني لازم تحرس اوي..أوي انك تغازلهم وتقول
ليهم كلام لطيف لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج ...ومدح.لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج ...وإطراء لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج علشان تديهم ثقه في نفوسهم....لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج
وهما اللي كمان ياعيني بيتحملوا كثير في الانجاب....وفي تربية العيال يعني باختصار شديد زي مابيقولوا هن نصف المجتمع
و لكل واحدة منهم شخصية بتميزها عن التانية وفيهم بردو الرفيعة....والتخينة ....والنحيفة ....والطويلة.....والقصيرة......و....و.....و..
بس ياصاحبي لم تفكر تتنيل على عينك ....لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج قصدي تتزوج واحدة منهم لازم تفكر مليون مره قبل ماتوقع الفاس في الراس

المرأة العصبية :

هذا النوع من النساء هو بالتأكيد الأسوأ من نوعه، فالمرأة العصبية هي دائماً ما تغضب بسرعة كبيرة على زوجها
يرجع السبب في ذلك إلى أنه من المرجح أن قلبها قد انكسر لعدة مرات، وستجدها دائماً ما تتحدث عن الرجال بطريقة سيئة وغير مستحبة.

المرأة الانانية :

يجب عليك أن تكون دائماً على مسافة بعيدة عن هذا النوع من النساء، فهي لا تحب بناء منزل
بل ترغب بكل شيء لها، ولا تحب إلا نفسها، وأن تمتلك كل ما هو لك.

المرأة المادية :

هذا النوع من النساء هو الأكثر شيوعاً في الوقت الحاضر، لذلك عليك أن تكون حذراً تجاه هذا النوع
وفي الواقع كل النساء ماديات، ولكن منهن من يفضلن ويبحثن ليس عن الحب فقط بل عن مالك الخاص، أو شراء الملابس والعطور
، فهذا النوع لا يبحث عن الحب وبناء الأسرة معك.

المرأة اللعوب :

هي التي تتنقل من رجل إلى آخر وتغازلهم بشكل مستمر، وتجعل جميع الرجال يشعرون أنها مهتمة بأمرهم.

المرأة غريبة الاطوار :

إنها امرأة ترتدي الثياب المبهرجة وتقبل جميع الدعوات من قبل الرجال، ولا يهمها سوى السهر والذهاب إلى الحفلات
إنها من النوع غير المستقر وغير القابل للزواج.

المرأة النمامة :

يحتاج الرجل دائماً إلى امرأة تقف جانبه في جميع خططه وأعماله، وليس ذلك النوع من النساء
اللواتي يقضين معظم أوقاتهن في الثرثرة والنميمة.

للموضوع بقيه مع الجزء الثاني من ستات ماينفعوش للزواج.....وربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم......لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج لو كنت مش متزوج خش هنا ....ستات ماينفعوش للزواج
قولوا اميييييييييين.....لكم مني أطيب المنى والسلام عليكم

يتبع ان شاء الله

توقيع - أبو خولة

يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم