مدرسة جرافيك مان  

مشاريع افترافكت


خلفيات الاستوديوهات الدعايه والاعلان و الطباعة دورة فوتوشوب الاستوديوهات دورة سويش ماكس دورة مونتاج الفيديو تحميل خلفيات فيديو خلفيات فوتوشوب psd جرافيك مان
الانتقال للخلف   مدرسة جرافيك مان > منتدى طلاب مدرسة جرافيك مان > جرس الفسحه ... حوش المدرسة

الملاحظات

جرس الفسحه ... حوش المدرسة ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

ترفيه و تسليه اعضاء المنتدى فيديوهات كوميديه من يوتيوب - نكت و فوازير مصوره جديده - صور مضحكه معاكسات و شقاوه - مقالب و قفشات كوميديه - مواضيع ترفيهيه خفيفه للبنات والشباب


إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 02-07-2011, 10:48 PM   #1
ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
B8 لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

قسم الستلايت و الفضائيات

خطيب بارد جدا جدا



هووهى مشيين على الكورنيش .. الجو حار .. الشمس محرقة

هي : عطشانة .

هو : وأنا كمان .

هي : يعنى ... عايزة اشرب!

هو : أكيد مادام عطشانة يبقى عايزة تشربي .

هي : المفروض – بما أن عندك إحساس يعنى – إني لما أقولك عطشانة تجيب ليا حاجة ساقعة .

هو : ومين اللي هيحاسب ؟؟

هي : أنت طبعاً .

هو : منين ياحسرة .. ماانتى عارفة الكانز وغطاه .

هي : ماقلتش عايزة كانز .. كفاية إزازة صاروخ .

هو : طب لو هاتجيبى اعزمينى معاكى .

هي : يابنى أنت مابتحسش ، وبعدين بقالنا 3 ساعات ماشيين ، أنت مش ناوي تقعدنا ولا إيه؟

هو : عندك الكورنيش كله .. اختاري الرصيف اللي يعجبك .

هي : قصدي تعزمنى في مكان شاعري .

هو : في الحر ده .. ماينفعش .

هي : بلاش دى .. نأخد مركب عالكورنيش .

هو : المراكب بتغرق اليومين دول .. خلينا ع البر أحسن .

هي : بلاش المركب تعالى نأكل ترمس .. أظن ده رخيص .

هو : إنتى تضمني منين إن الراجل غاسل إيده وغاسل الترمس

هي : أعوذ بالله .. إنت مقفلها كده ليه ؟؟

هو : بصراحة معييش فلوس .

هي :يا سلام!! .. ماأنت كان معاك إمبارح .

هو : إمبارح دخلت السينما مع بنت حلوة كده فالفلوس خلصت

هي : بنت حلوه ؟؟!! وبتقولها في وشى .

هو : أكذب عليكى يعنى .

هي : لأ .. تحرق دمى أحسن .

هو : أنا مش شامم ريحه شياط يعني .

هي : يخرب بيت البرود .
هو : برود إيه ؟؟ ماهو الجو مولع أهو .

هي : إنت اللي بارد .

هو : بارد إزاى ؟؟ دا أنا بشُر عرق .

هي : بقولك إيه .. روحنى .

هو : أروحك ؟! هو إنتى ماتعرفيش تروحي لوحدك .

هي : آآآآه .. طب أنا ماشية .

هو : ليه يا حبيبتي؟؟

هي : حبك برص .

هو : والله البرص بيفهم عشان حبني.

هي : بجد كده كتير .

هو : كتير إيه ؟؟

هي : إرحمنى .. واضح إن الحر بيجى معاك بالعكس .. يا بارد

هو : يعنى مصممة تمشى ؟؟

هي : أيوة وحالاً كمان .

هو : طب استني لما نوصل آخر الشارع .

هي : اشمعنى ؟؟

هو : أصل أنا ساكن هناك .. و مايرضكيش أروح لوحدى .

هي : لااااااااااااااااااااااا,,انا شكلى كدا هرمى نفسى فى المية

هو : ينفع كده ترمي نفسك في الميه مين هايوصلني بقى

هههههههههه

بصـراحة مفيش كـدة


  رد مع اقتباس
قديم 02-07-2011, 11:15 PM   #2
Diamond Heart
نجمه المدرسه
 
الصورة الرمزية Diamond Heart
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

بصراحه مقدرتش اكمل الحوار من بروده و سخافته ههههههه

هى ايه صبرها 3 ساعات اصلا

دى بالها طويل اوى

توقيع - Diamond Heart



سبحان الله
.. الحمدلله .. لا اله الا الله .. الله اكبر



  رد مع اقتباس
قديم 02-07-2011, 11:28 PM   #3
ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

هههههههههههههههههه

هى كمان باردة زيه ههههههههههه

نورتى

  رد مع اقتباس
قديم 03-07-2011, 01:44 AM   #4
marwan1
الاعضاء
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

هو عنده حق امال هيجوزها اذاى

وايه صاروخ ده دى طماعه اووووى

عطشانه عندها النيل ما تشرب منه

لازم يحوش

وانا من راي مكنشي لازم الخروج اصلا

مواصلات بقي وحاجه تقرف

والاهم انا اكيد اخدلها تاكسي

مبزر اوووووى


ايه الرخامه دى

موضوع رائع كالعاده

  رد مع اقتباس
قديم 09-07-2011, 04:20 PM   #5
جرافيك Girl
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية جرافيك Girl

هواياتي :  التصاميم والبرامج
جرافيك Girl مدهشجرافيك Girl مدهشجرافيك Girl مدهش
جرافيك Girl غير متواجد حالياً
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

يومااا هذا مفهي مو برود
احرق اعصابي وانا مالي دخل
هههههههههههه
ثانكس ع الموضوع

  رد مع اقتباس
قديم 09-07-2011, 08:27 PM   #6
القيصر
شقيق جرافيك مان
 
الصورة الرمزية القيصر

هواياتي :  نشاطي المفضل (مدرسة جرافيك مان )
القيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدودالقيصر مبدع بلا حدود
القيصر غير متواجد حالياً
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

انا قاعد اقرا الحوار واتحرق دمي
منها طبعا مش منه
هي النسوان كده
هات هات هات
على رأي المثل الاردني
داخل عتال
وخارج زبال


تقد تطلب وهو يجيب
وفالاخر تقله خد كيس الزبالة معاك

والله ظلم

توقيع - القيصر

  رد مع اقتباس
قديم 09-07-2011, 09:10 PM   #7
ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
طالب متفوق
 
الصورة الرمزية ĆЯ䎟-ĐéŜīģńēЯ
افتراضي رد: لو خطيبك بالبرود دة حتعملى اية فيه؟؟!

نورتو

  رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدليلية
بالبرود, خطيبك


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:34 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc. Trans by
new notificatio by جرافيك مان
جميع الحقوق لمدرسة جرافيك مان
اعلانات جرافيك مان
Google