قديم 11-05-2014, 05:22 PM
المشاركة 18
knaji
نائـــب المديــر
عضوية موثقة
  • غير متواجد
افتراضي

هههههههههههههههه
يعني مثلا اذا كان في فرق 7 سم بين الفم والاصبع ايه النتيجه استاذتنا
اصلي واكل لكمه على انفي انا وبتمرن وصاير متل الكره هههههههههههه
وبعدين كل واحد بيقول عن نفسو انا اجمل واحد
ومثل ما بيقول المثل القرد بعين امو غزال يعني بعينو حيشوف ايه
ناتي الى المفيد
بارك الله بكم والحمد لله جربتها والمواصفات ميه ميه لولا هل اللكمه
الف تحيه

قديم 19-05-2014, 09:19 PM
المشاركة 19
Princess Shireen
مراقـــبه عــــــــامه
عضوية موثقة
  • غير متواجد
افتراضي

هههههههههههههههه
يعني مثلا اذا كان في فرق 7 سم بين الفم والاصبع ايه النتيجه استاذتنا
اصلي واكل لكمه على انفي انا وبتمرن وصاير متل الكره هههههههههههه
وبعدين كل واحد بيقول عن نفسو انا اجمل واحد
ومثل ما بيقول المثل القرد بعين امو غزال يعني بعينو حيشوف ايه
ناتي الى المفيد
بارك الله بكم والحمد لله جربتها والمواصفات ميه ميه لولا هل اللكمه
الف تحيه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
يا لهوى 7 سم بحالهم
ده كده قمة الجمال ^_^
ههههههههههههه
اشكرك جدا استاذى
كلك زوق والله
وفيك بارك الله
نورت موضوعى

قديم 21-07-2014, 10:48 PM
المشاركة 20
الحور العين
طالب جديد
  • غير متواجد
افتراضي

ههههههههههههه بالفعل فكره مجنونه





يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع


المواضيع المتشابهه للموضوع: طريقة جديدة لمعرفة مدى جمالك وجاذبيتك
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طريقة عمل الكفتة بالبيض بطريقة جديدة الماســة مواضيع حواء 3 03-06-2017 02:03 AM
لمعرفة اسم الخط في اى تصميم Mr.Sh2awa مدرسة تعليم الخط العربي 32 24-12-2015 05:58 PM
تمرين لمعرفة زاوية الكتابه في خط النسخ أحمد المنياوي قاعة خط النسخ 6 05-03-2012 01:20 AM
طريقة جديدة لقص الصور اآلفرعؤن دروس فوتوشوب Photoshop 10 19-01-2012 11:09 AM
تحذير...طريقة جديدة للاغتصاب انتبه لاتكون ضحية الـقـلـب الـحـزيـن الاخبار 6 04-05-2010 01:26 PM


الساعة الآن 07:59 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.